Funcionament EMM de l’11 de gener al 7 de febrer

Benvolgudes famílies i alumnes,

Primer de tot, esperem que hagueu passat unes festes amb salut i tranquil.litat en unes circumstàncies especials per a tothom en aquest temps de pandèmia. Continuem sempre pendents dels decrets, tant de Salut com d’Educació de la Generalitat en relació al COVID 19.  Segons la Resolució SLT/1/24 del 4 de Gener per al període del 7 al 24 de gener, i prorrogada fins el 7 de Febrer, tornen a quedar suspeses les activitats presencials al centres educatius de règim especial no reglat.

Per tant, fins a nova resolució, les classes tornaran a ser telemàtiques. Us en detallem el funcionament:

LLENGUATGE MUSICAL I CANT CORAL

Sensibilització 3, 4 i 5: Aquesta setmana rebreu, per correu electrònic, una proposta d’activitat, a càrrec de les professores de sensibilització i acompanyades d’una petita explicació.

1r. a 6è de  Nivell Elemental i Adaptació: Continuem  en format telemàtic,  a l’hora habitual de classe. De moment  no es realitzaran les sessions de WORKSHOP.

*Els alumnes de migdia, és a dir dels grups  2NEB, 3NEB, 4NEB, 5NEB I 6NEB  que no tenen possibilitat de connectar-se a l’hora habitual tornaran a rebre l’enllaç del grup/horari de tarda que vau fer al novembre.

*El material. Donat que l’escola continuarà oberta en l’horari habitual, podreu recollir les carpetes amb el material per a les sessions en línia. Recordem l’horari: dimarts i dijous de 9:30-13:00 i de dilluns a dijous de 15:30 a 20:30.

Grups de cant coral Nivell Elemental : continuem les sessions de forma telemàtica, a l’hora habitual de classe.

Nivell Mitjà i Llenguatge Musical Secundària:  continuem les sessions  en format telemàtic,  a l’hora habitual de classe.

Grups de cant coral Nivell Mitjà Trencadís i Cor Jove: continuem les sessions de forma telemàtica, a l’hora habitual de classe.

LLenguatge Musical Adults: continuem les sessions de forma telemàtica, a l’hora habitual.

INSTRUMENT: continuem les sessions en línea, a l’hora habitual.

CAMBRA, GRUPS INSTRUMENTALS I ORQUESTRES:  les classes quedaran ajornades fins que les noves mesures ens permetin fer-ho de manera presencial.

Recordem: el professor/a de cada matèria us enviarà l’enllaç per correu electrònic.

Gràcies de nou per la vostra confiança.

Atentament,

Equip directiu