Funcionament EMM 2-13 novembre

ACTUACIONS DE L’EMM JOSEP AYMERICH  DEL 2 AL 13 DE NOVEMBRE

Segons resolució SLT/2700/2020, de 29 d’octubre, per la qual es prorroguen i modifiquen  les mesures per la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19  al territori de Catalunya, i en  referència  als centres d’ensenyament musical, queden suspeses les activitats presencials dels centres educatius de règim especial no reglats.

Des de l’escola de música seguirem oferint el servei de manera telemàtica sempre que l’activitat ens  ho permeti.

A continuació us detallem el funcionament de les sessions durant aquestes dues setmanes:

LLENGUATGE MUSICAL I CANT CORAL

Sensibilització 3, 4 i 5: . No es faran connexions telemàtiques. La  professora de cada grup presentarà i enviarà una proposta setmanal.

1r. i 2n. Nivell Elemental: Les sessions es faran  en format telemàtic,  a l’hora habitual de classe  mitjançant un enllaç de meet que rebreu a principis de setmana. Aquest enllaç el rebreu a l’adreça de correu que ens consta a la nostra base de dades. Durant aquestes dues setmanes, no es realitzaran les sessions de WORKSHOP..

De 3r. a 6è Nivell  Elemental i Adaptació: Les sessions es faran  en format telemàtic,  a l’hora habitual de classe  mitjançant un enllaç de meet que rebreu a principis de setmana. Aquest enllaç el rebreu a l’adreça de correu que ens consta a la nostra base de dades. En el cas que haguem d’enviar algun document, ho farem o bé pel classroom, si ja el tenim a punt, o bé per correu electrònic. En cas que vulgueu fer algun canvi en l’adreça d’enviament de l’enllaç ens ho podeu comunicar per aquest mateix correu.

*Els alumnes de migdia, és a dir els grups  2NEB, 3NEB, 4NEB, 5NEB I 6NEB , en cas que no sigui possible connectar-se a l’hora habitual, la professora us oferirà l’horari alternatiu de tarda. Cada professora es posarà amb el seu grup i és a qui podeu comunicar qualsevol incidència.

*El material. Aquesta setmana heu rebut l’avís que el material de cada curs ja està disponible a Secretaria. Donat que l’escola continuarà oberta en l’horari habitual, podreu adquirir-los, ja que seran necessaris per a les sessions en línia. En cas que ja el tingueu i estigui a l’escola, el podreu passar a recollir. Recordem l’horari: dimarts i dijous de 9:30-13:00 i de dilluns a dijous de 15:30 a 20:30.

Grups de cant coral Nivell Elemental : Les sessions es faran de forma telemàtica. Donada la complexitat  que suposa, en aquest format,  de cantar en grup, el treball que es proposarà serà diferent a l’habitual. L’horari serà el mateix que s’ha fet fins ara de manera presencial. També rebreu un enllaç especific per aquestes sessionsl.

Nivell Mitjà i Llenguatge musical Secundaria:  Les sessions es faran  en format telemàtic,  a l’hora habitual de classe  mitjançant un enllaç de meet que rebreu a principis de setmana. Aquest enllaç us arribarà a l’adreça de correu que ens consta a la nostra base de dades.En el cas que haguem d’enviar algun document ho farem  per correu electrònic. En cas que vulgueu fer algun canvi en l’adreça d’enviament de l’enllaç o dels arxius, ens ho podeu comunicar per aquest mateix correu.

*El material. Aquesta setmana heu rebut l’avís que el material de cada curs ja està disponible a Secretaria. Donat que l’escola continuarà oberta en l’horari habitual, podreu adquirir-los, ja que seran necessaris per a les sessions en línia. Recordem l’horari: dimarts i dijous de 9:30-13:00 i de dilluns a dijous de 15:30 a 20:30.

Grups de cant coral Nivell Mitjà (Trencadís i Cor Jove): la professora de cant coral es posarà en contacte amb vosaltres i us comunicarà les propostes.

INSTRUMENT:

Les classes d’instrument es faran en el seu horari habitual i amb la durada habitual. El professor tutor es posarà en contacte en vosaltres per posar-vos d’acord amb la plataforma que utilitzareu per fer la classe. En el cas dels alumnes que fan classe d’instrument al migdia i no tinguin manera de connectar-se perquè  van i vénen de l’escola de primària i no van a casa, el professor els oferirà un horari alternatiu.

GRUPS INSTRUMENTALS:

Els grups instrumentals, i donada la complexitat de la seva realització en línea, quedaran ajornats fins que puguem tornar a treballar presencialment. En aquests grups hi queden inclosos:

-Workshop

-Grups de cambra

-Els Descordats

-Guitagarrics

-La Corda Fluixa

-La Tribu

-Zoomband

-Saligarda

Gràcies un altre cop per la vostra confiança.

Atentament,

Equip directiu i professors/es  de l’EMM