Musicoteràpia a l’Asil

Les persones vinculades a l’Asil Hospital de La Garriga reben sessions de musicoteràpia dins de la seva cartera de serveis gràcies a una inciativa acordada amb l’Escola de Música.  Un cop per setmana un musicoterapeuta ofereix un parell de sessions en que la música desplega els recursos que millora la nostra qualitat de vida.  Repertoris farcits de records ens conviden a cantar, tocar algun instrument de percussió, fer alguna activitat de moviment tot plegat obrint un espai de gaudi. L’activitat ha resistit un any de pandèmia gràcies a l’entusiasme dels participants que no han dubtat a fer servir els mitjans tècnics per seguir mantenint la connexió musical.  Desde l’escola de música volem agraïr la implicació del personal de l’Asil Hospital que són els primers a l’hora de cantar i ballar si cal.